Sucker Punch

You know, whatever

Moderators: Blitzen, Silent-sigfig, Almighty Benny

Sucker Punch

Postby james+burgundy » Sun Aug 01, 2010 10:33 pm

Not sure if you guys have seen the trailer for this Movie, but its ... insane looking. I don't ever post Youtube anything*

Anyway here is Sucker Punch btw its made by the guy that did 300 and
Watchmen

:D

*(this is like the third time i can remember doing it ever)
Last edited by james+burgundy on Mon Aug 02, 2010 2:57 pm, edited 1 time in total.
User avatar
james+burgundy
Pooplord
 
Posts: 3080
Joined: Sat Dec 29, 2007 8:34 pm

Postby Hoboman » Sun Aug 01, 2010 11:12 pm

Now that looks interesting for sure. :D
Read the Forum Code & check out The Wiki

"What do you mean I lost another battle?"
User avatar
Hoboman
My Little Pony
 
Posts: 1765
Joined: Wed Jun 23, 2010 1:31 am
Location: Elizabeth Arkham Asylum for the Criminally Insane

Postby Ross_Varn » Sun Aug 01, 2010 11:14 pm

@:36- Do I spy Piltogg?

This movie looks (just visuals, mind you) like Brikwars. Epic.
User avatar
Ross_Varn
Blockguy
 
Posts: 5651
Joined: Sun Sep 21, 2008 7:03 pm
Location: Procrastinating.

Postby DarthBrik » Sun Aug 01, 2010 11:17 pm

Shure looks like him... :roll:
-DarthBrik
-Defcon, Coperal
User avatar
DarthBrik
Dimmy
 
Posts: 554
Joined: Mon Jan 25, 2010 11:53 pm
Location: In your bases, Owning your faces

Postby BrikWhore » Mon Aug 02, 2010 6:39 am

you do know you can't put your name on someone elses work like that don't you?
Am I funny? Am I sarcastic? Sexy? Right old misery? Life and soul? Right-handed? Left-handed? A gambler? A fighter? A coward? A traitor? A liar? A nervous wreck? I mean, judging by the evidence I've certainly got a gob!!
User avatar
BrikWhore
Champion
 
Posts: 34
Joined: Thu Mar 04, 2010 8:01 am

Postby Magic Soap » Mon Aug 02, 2010 6:45 am

What I want to know is... what the hell happened to Iron Sky: The Movie?
User avatar
Magic Soap
Clown-Face Bologna
 
Posts: 2217
Joined: Wed Aug 19, 2009 1:19 pm
Location: 1 Nautical Mile from Imhotep and Lord Scotland

Postby dilanski » Mon Aug 02, 2010 7:58 am

WTF?

I hope this thing has a plot, and is not just some SFX piece of crap yeah A plot or strippers I can't decide.
ImageImageImage
User avatar
dilanski
Now with added tractor fetish
 
Posts: 2107
Joined: Sun Jan 18, 2009 6:41 am
Location: United Kingdom of Great Britain & Subjugated Ireland

Postby james+burgundy » Mon Aug 02, 2010 8:18 am

BrikWhore: here hope this makes you happy, all pic belong to the makers of "sucker Punch" and what ever :roll:

dilanski wrote:I hope this thing has a plot, and is not just some SFX piece of crap yeah A plot or strippers I can't decide.
Yeah that is the thing it looks a lot like Transformers as far a plot goes its just a joke. I googled it and the writer said it was something like Alice in wonderland with guns so who knows.. I figure if nothing else it will great for the effects just like Transformers and so its a rent/buy just for that.
User avatar
james+burgundy
Pooplord
 
Posts: 3080
Joined: Sat Dec 29, 2007 8:34 pm

Postby dilanski » Mon Aug 02, 2010 8:49 am

james+burgundy wrote:BrikWhore: here hope this makes you happy, all pic belong to the makers of "sucker Punch" and what ever :roll:

dilanski wrote:I hope this thing has a plot, and is not just some SFX piece of crap yeah A plot or strippers I can't decide.
Yeah that is the thing it looks a lot like Transformers as far a plot goes its just a joke. I googled it and the writer said it was something like Alice in wonderland with guns so who knows.. I figure if nothing else it will great for the effects just like Transformers and so its a rent/buy just for that.


I liked Transformers 1, Transformers 2 had the crud plot so it was a rubbish sequel for me. With this I hope they don't try and finish it with some 'all a dream' bullcrap.
ImageImageImage
User avatar
dilanski
Now with added tractor fetish
 
Posts: 2107
Joined: Sun Jan 18, 2009 6:41 am
Location: United Kingdom of Great Britain & Subjugated Ireland

Postby Magic Soap » Mon Aug 02, 2010 11:11 am

james+burgundy wrote:its just a joke.


Oh look it's the comedian...
User avatar
Magic Soap
Clown-Face Bologna
 
Posts: 2217
Joined: Wed Aug 19, 2009 1:19 pm
Location: 1 Nautical Mile from Imhotep and Lord Scotland

Postby Tzan » Mon Aug 02, 2010 1:57 pm

Why is your name all over those pictures? People get banned for shit like that, hell, around here people get banned for alot Less.

On Sijun a guy took a piece of art from an established artist edited a bit then put his own name and HIS OWN COPYRIGHT MARK on it. I recognized the original and the dope was banned... again. Some people can't get enough of the ban hammer.

Taking credit for other peoples work is serious shit.
User avatar
Tzan
Blockguy
 
Posts: 5045
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:41 pm
Location: Boston

Postby OneEye589 » Mon Aug 02, 2010 2:05 pm

Yea. Taking screenshots is one thing, but putting your signature on them is exactly the same as saying "Hey, look what I did!"

Stupidest name for a could be a totally serious badass movie.
User avatar
OneEye589
Pooplord
 
Posts: 4255
Joined: Sat Jul 19, 2008 6:35 pm
Location: New York

Postby Tzan » Mon Aug 02, 2010 2:21 pm

"Hey, look what I did!"

Image
User avatar
Tzan
Blockguy
 
Posts: 5045
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:41 pm
Location: Boston

Postby Ross_Varn » Mon Aug 02, 2010 2:29 pm

Aw. Fuck.
User avatar
Ross_Varn
Blockguy
 
Posts: 5651
Joined: Sun Sep 21, 2008 7:03 pm
Location: Procrastinating.

Postby Tzan » Mon Aug 02, 2010 2:32 pm

Thats right! I own the Declaration of Independence bitches!
User avatar
Tzan
Blockguy
 
Posts: 5045
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:41 pm
Location: Boston

Next

Return to General Discussion

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests