booty bothered is serious business

One man, one vote

Moderator: Butthurt

Postby Moronstudios » Thu Feb 26, 2009 4:59 pm

booty bothered wrote:
IVhorseman wrote:
stubby wrote:IDC lol :)

When was this "(where stubby [rayhawk] said IDC). And why did you quote this booty bothered?

EDIT
pesgores wrote:Editing posts; definitely Rayhawk.

Rayhawk would have edited the posts themselves, not inside of one of his quotes.
Looking for Vancouver Island players: http://www.brikwars.com/forums/viewtopic.php?t=1194
User avatar
Moronstudios
Mega Blok
 
Posts: 1382
Joined: Sat Dec 08, 2007 12:50 pm
Location: Vancouver Island

Postby stubby » Thu Feb 26, 2009 5:07 pm

Wow you guys are paranoid. I must be doing something right.

It took me a minute to remember, but "IDC lol" is from the first post.
User avatar
stubby
Psy.D Manchild Psychology, U. of Wikipedia
 
Posts: 4949
Joined: Sat Dec 29, 2007 8:31 pm

Postby Butthurt » Thu Feb 26, 2009 5:10 pm

Those are some great questions, Moronstudios. Allow me to answer them for you.

Q: When was this "(where stubby [rayhawk] said IDC).[?*]
A: I made it up.

Q: And why did you quote this booty bothered?
A: To be funny.**

And in response to your comment about Rayhawk, well the simple answer of course would be, well I would have edited his post if I could! Hey, now there's an idea. booty bothered for Forum Moderator '09. Yes we can!

* Question mark added by me on your behalf to complete your question.
** Jokes are not as funny when they need to be explained. Please refer to this in the future.
Arkbrik wrote:My personal opinion is that both Xbox and PS suck, and you should get a life or download Nethack.

@ <3
User avatar
Butthurt
is totally an Admin!
 
Posts: 73
Joined: Tue Feb 24, 2009 1:30 pm

Postby Moronstudios » Thu Feb 26, 2009 5:13 pm

booty bothered wrote:booty bothered for Forum Moderator '09. Yes we can!

I'd vote
Looking for Vancouver Island players: http://www.brikwars.com/forums/viewtopic.php?t=1194
User avatar
Moronstudios
Mega Blok
 
Posts: 1382
Joined: Sat Dec 08, 2007 12:50 pm
Location: Vancouver Island

Postby Massam » Thu Feb 26, 2009 5:13 pm

Kill him.



he's not a human, he must be rayhawk's unknown evil twin.
everyone> Image <massam
User avatar
Massam
Galidor
 
Posts: 1051
Joined: Thu Jan 15, 2009 4:44 pm
Location: Returning to the light

Postby stubby » Thu Feb 26, 2009 5:17 pm

If anybody didn't get the humor, not to worry - on this forum, it's okay to not get booty bothered.
User avatar
stubby
Psy.D Manchild Psychology, U. of Wikipedia
 
Posts: 4949
Joined: Sat Dec 29, 2007 8:31 pm

Postby ahp77 » Thu Feb 26, 2009 6:43 pm

pesgores wrote:
booty bothered wrote:
IVhorseman wrote:
stubby wrote:IDC lol :)


Editing posts; definitely Rayhawk.


HE'S SILVADREAM!
User avatar
ahp77
Jaw-Jaw
 
Posts: 912
Joined: Mon May 26, 2008 8:29 pm

Postby pesgores » Fri Feb 27, 2009 6:03 am

ahp77 wrote:
pesgores wrote:
booty bothered wrote:
IVhorseman wrote:
stubby wrote:IDC lol :)


Editing posts; definitely Rayhawk.


HE'S SILVADREAM!


Nah. Silva would identify himself.
"You can get more of what you want with a kind word and a gun, that you can with just a kind word." - Al Capone
My official post number 1000 was "The whole battle?"
Image
User avatar
pesgores
The Dear Leader
 
Posts: 3262
Joined: Wed Feb 06, 2008 5:47 am
Location: Looking for baseplates

Postby ahp77 » Fri Feb 27, 2009 7:16 am

pesgores wrote:
ahp77 wrote:
pesgores wrote:
booty bothered wrote:
IVhorseman wrote:
stubby wrote:IDC lol :)


Editing posts; definitely Rayhawk.


HE'S SILVADREAM!


Nah. Silva would identify himself.


Not if he had a brain.
User avatar
ahp77
Jaw-Jaw
 
Posts: 912
Joined: Mon May 26, 2008 8:29 pm

Postby Butthurt » Fri Feb 27, 2009 1:40 pm

Arkbrik wrote:My personal opinion is that both Xbox and PS suck, and you should get a life or download Nethack.

@ <3
User avatar
Butthurt
is totally an Admin!
 
Posts: 73
Joined: Tue Feb 24, 2009 1:30 pm

Postby Ross_Varn » Fri Feb 27, 2009 3:12 pm

Hmm... well, now I have no idea who it is, but someone's messing with us. Welcome to the forms, booty bothered, if you hadn't been here already, which I am guessing you have since you name yourself after a thread to make a joke. Serious business indeed...
User avatar
Ross_Varn
Blockguy
 
Posts: 5651
Joined: Sun Sep 21, 2008 7:03 pm
Location: Procrastinating.

Postby Bonn-o-Tron » Fri Feb 27, 2009 3:22 pm

IVhorseman wrote:
stubby wrote:I'm not booty bothered!


Christ, I fail at reading.
Image
:rei: :rei: :rei: :rei: :rei: :rei: :rei:
User avatar
Bonn-o-Tron
Playmobil
 
Posts: 1684
Joined: Sat Dec 29, 2007 11:58 pm
Location: Brodmann area 17

Postby warman45 » Sat Feb 28, 2009 12:07 am

i'm to lazy to read through 5 months of unread shit. what happened to silvadream! and why is it so QUIET! I REALLY WANNA KNOW CAUSE THIS IS AWSOME!!!
<img src="http://www.heresy-online.net/daemons/adoptables/24408.gif" alt="Broken Adoptable Image"><br><a href="http://www.heresy-online.net/daemons/levelup/24408-algurath.htm" title="Level up this Daemon!">Level up Adoptable!</a>
User avatar
warman45
Dimmy
 
Posts: 517
Joined: Mon Nov 24, 2008 10:52 pm
Location: missisauga ontario (GTA!!)

Postby ahp77 » Sat Feb 28, 2009 7:43 am

warman45 wrote:i'm to lazy to read through 5 months of unread shit. what happened to silvadream! and why is it so QUIET! I REALLY WANNA KNOW CAUSE THIS IS AWSOME!!!



Silvadream was banned because he or she was being too fuckin' annoying.
User avatar
ahp77
Jaw-Jaw
 
Posts: 912
Joined: Mon May 26, 2008 8:29 pm

Postby Warhead » Sat Feb 28, 2009 10:20 am

:shock: In the interests of not falling into the same category in the future... Could you please define...

was being too fuckin' annoying.


...or am I doing it now?!? :roll:
Image
Image
Motherfucker!
User avatar
Warhead
Blockguy
 
Posts: 10926
Joined: Mon Feb 09, 2009 2:07 pm
Location: I'm Momnipresent.

PreviousNext

Return to Administration

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest